Monday, February 2, 2009

tired of ...

recently i'm feeling tired on everythings
althought i have my lovely friends here...
but i juz keep feeling it's had somethings r weird...
华乐? krs ? piano ? study ? or relations ?
wat's wrong with me ???
is me thinking more o wat?
every time after talking 心事 with friends
i juz feel tired n wanna cry ...
juz now at bus oso like tat ...
mayb tis call 无病申呤 ?
i'm more n more cannot understanding wat's ppl thinking of again ...
understand of 1 ppl is very harder n tired...

for my 1 friend :

不知为什么,我感觉到最近的你很不开心,虽然我们关系变得很陌生了 ,
我也不明白为什么我们会变成这样子,原因是什么?我搞成的吗?我很想知道...
每一次看到你的时候你就是静静的在那里,也许刚好看到你的时候你刚好那样子吧?
我不懂...但我知道我好久没有看到你的笑容了...你的笑容呢?被忧伤给赶走了吗?
我不知道你最近发生了什么事情,我曾经告诉过你要开心,希望你真的开心也保持下去...

# 选择昨天的快乐删除前天的烦恼
储存今天的梦想设置未来的幸福为明天加油! #

你一定要记住...也希望你看到这一篇文章... ^^





No comments:

Post a Comment